Site icon Lifestyle Magazine

נוודים דיגיטליים: כיצד לטייל ולעבוד מכל מקום בעולם

חיים בהם אנחנו כבולים בשלשלאות לשולחן העבודה שלנו יכולים להיות די מדכאים. בני אדם לא נועדו להישאר במקום אחד לנצח ובטח שלא ללכת כל יום לאותו המשרד  יש לנו היסטוריה של הגירה ונדודים. וכעת יותר מתמיד, אנשים רוצים לטייל בעולם, מרגע התפתחות המדיה החברתית האמצעים לטייל לא מחייבים איבוד של הקשר עם הבית. אולם, זה יכול להרגיש כמעט בלתי אפשרי לטייל לכל מקום שהוא כאשר אתה כבול לשולחן העבודה שלך בעבודה שהיא מקור ההכנסה העיקרי שלך.

למרות מה שאולי אתם מאמינים, זה למעשה אפשרי לחלוטין לחיות חיים של נווד דיגיטלי ועדיין לקבל תשלום על כך. לא צריך להקריב טיולים בשביל עבודה, והרבה מאוד אנשים הבינו כיצד לאזן בין השניים. למרות שזה אפשרי לחיות כנווד דיגיטלי, זה מצריך ראייה קדימה ומסירות.
להלן מספר טיפים על האופן שבו ניתן לטייל בעולם כנווד דיגיטלי:

לצפייה נוספת:

תבין על מה הכי פחות צריך להוציא כדי לשרוד

לא משנה מה העבודה שלך או לאן אתה רוצה ללכת, האסטרטגיה הראשונה שלך תהיה להבין כיצד להוציא מעט כסף ככל הניתן. אלא אם כן יש לך עבודה מאוד נוחה ורווחית, סביר להניח שלא תרוויח הכנסה ברמה של משרה מלאה בתור נווד דיגיטלי, וזה אומר שלא משנה מה שיקרה, אתה תצטרך לחסוך בהוצאות. משמעות הדבר היא ביטול תשלומים תקופתיים קבועים שלא משמשים אותך יותר כאשר אתה מטייל. לדוגמא, אתה כנראה לא תצטרך להשתמש ברכב או בביטוח הרכב שלך.

אם אינך מתכנן "לחזור הביתה" בזמן הקרוב, תמכור או תשכיר כל נכס שבבעלותך. אתה לא מעוניין שיהיו לך חשבונות שתצטרך לשלם ויאכלו לך את ההכנסה הפנויה שלך כאשר אתה בדרכים ובמיוחד אם מדובר על חשבונות שאינם מועילים לך. אם מכירה לא מתאימה לך, נסה להשכיר את הרכב או את הבית לתקופה שבמהלכה תעדר, במיוחד אם אתה מתכנן לחיות בחו"ל במשך שנה או שנתיים.

פיתוח אסטרטגיית הכנסה לעבודה מרחוק

גם אם אתם חושבים על הכנסה משיווק שותפים מחנות אלקטרונית או כל דרך אחרת – כדי לחיות בסגנון חיים של נווד אז תצטרך למצוא את הדרך שלך להרוויח מכל מקום בעולם. גם כעובד נייד, יעמדו בפניך קשיים רבים וסיבוכים. בנוסף, אתה תצטרך לוודא כי במקום שאתה הולך אליו תהיה לך אפשרות לעבוד.

כנווד דיגיטלי, אתה כנראה תצטרך חיבור לאינטרנט במקום שאתה מתכוון ללכת אליו כדי להשלים את המשימות שלך, למסור את העבודה שביצעת ולתקשר עם המשרד. זה יכול לפגוע קשות בטיולים שלך אם לא תיקח את זה בחשבון. אתה גם צריך לוודא כי אתה יודע היכן אתה אמור לעבוד ומתי כדי שתוכל ליהנות מהטיולים שלך. פתח לוח זמנים ברור לעבודה ותוכנית שמתאימה לאורח החיים שלך כמטייל, תוך כדי כך שאתה לוקח בחשבון את הפרשי השעות.

מציאת קהילה מקוונת בשביל תמיכה

כאשר אתה נווד דיגיטלי, אתה חלק מקבוצה מאוד מובחרת של אנשים על פני כדור הארץ. יום אחד אתה יכול להיות באוסטרליה וביום למחרת לקבל ויזת כניסה לוייטנאם ולטייל בדרום מזרח אסיה. זאת יכולה להיות חוויה מאוד בודדת ומבודדת. כדי להוציא את המיטב מהטיול שלך, תקבל עצה שלא היית חושב עליה בעצמך ומצא מערכת של תמיכה רגשית וקשרים פוטנציאלים, חפש אחר קהילות מקוונות של נוודים כדי שיוכלו לעזור לך במהלך המסע שלך.

הקהילות הללו יכולות לעזור לך לארגן מפגשים ברחבי העולם, לתת לך את ההזדמנות למצוא אנשים דומים בעלי חוויות דומות ואורח חיים דומה לשלך. בנוסף, אתה יכול ללמוד כיצד לנווט ולחיות במדינות שונות, איך לתקשר עם המקומיים והיכן נמצאים המוקדים המרכזיים. יש שפע של אפשרויות ואתה יכול לקבל גישה לאלפי אנשים ברחבי העולם שיכולים לייעץ ולתת לך תמיכה רגשית.

חיים כנווד דיגיטלי מצריכים הקרבה וזו יכולה להיות חוויה מבודדת – אחרי הכל, אתה חי חיים ייחודיים ומרגשים שרוב האנשים מקנאים בהם ולא מרגישים שייכים אליהם. אבל אתה גם יכול להחזיק תיק עם זיכרונות בלתי נשכחים וחוויות שלא ניתנות למדידה. תהנה מאורח החיים שלך כנווד דיגיטלי.

רוצים ללמוד איך לטייל בעולם ולהרוויח כסף? מדריך חדש ילמד אתכם זה אפשרילחצו כאן לצפייה בהדרכה  >>

Exit mobile version